gud vilken dålig uppdatering det är idag

Datum: 2010-08-16 | Klockan: 00:22:36
Men jag skyller på att jag är sjuk.
det får mig, ahright? :D


Imorgon blir det inte heller så bra uppdatering
kan jag tro. Ska vara med hunny bunny Jannina. ♡
Äntligen! Hon kommer hit mellan vid 13.00-14.00
LÄNGTAR som fan!! Och senare på kvällen ska jag
tvinga Johannes att sova med mig hos någon av oss.

Tisdag blir det Ikea. Typ sjukt tidigt också. Vi ska
typ vara där vid 10.00!?! Och Johannes ska självklart
med. För han och jag ska kolla på möbler tills vi
flyttar hemifrån tillsammans. :)
- Ja, det kommer hända. För jag har bestämt det.

Håller på och försöker kolla på Valentine's day
datorn med den laddar otroligt segt. Så kollar på
King of Queens under tiden den laddar.. Inte så jätte
bra faktist.. Men bättre än ingenting antar jag.
                                                         


Bild(er) på pussgurkan! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0