Haha, uups.

Datum: 2010-08-27 | Klockan: 07:26:01
Det blev bara en morgon blogg och sen inge mer igår. xd
Men hade typ fullt upp.

Eller nå.
HAHA.

Men först va vi i skolan och hade mindfulness saken.
Skit kul bara för att rasmus sög på det och han trodde
typ han va bäst. xd De sista stämmer inte. Men Rasmus sög.
Sista timmen va de massage. Jag spillde ut olja över typ hela
golvet..  Någon förvånad? ;D

Direkt efter skolan kilade jag hem till älskling som låg hemma
i feber. Stacarn. :( Va bara där till typ fem. Vi kolla film
och så. Men kan ju inge göra så mycket när man har feber.

Sen kom Anders och hämtade mig med moppen för jag hade
tjatat på honom att han skulle göra det. Men de var bara en liten
sak.. Det spöregnade! Så jag hoppade in i duschen så fort jag kom
hem och när jag kom ut hade jag som utslag över hela benen..
Konstigt som fan, så jag blev livrädd och sprang ner o frågade
familjen va de var. Men ingen visste.


EEEEEEEEEEW!! :(

Fast nu är det borta. Nästan helt.

Jag gick och la mig tidigt som helvete igår.


Nu ska jag till skolan och ha samma skit idag igen.
Och sen fira Sofie ikväll. Hon fyllde 18 igår. Grattis
på henne!:)

Kommentarer
Postat av: rasmus

jag är fan bäst

2010-08-27 @ 16:08:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0