har tråkigare än en fotboll på vintern

Datum: 2010-08-14 | Klockan: 02:06:52

Vad gör man när man har tråkigt?

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Nej jag konfirmaras idag ju:)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Tjo, vart är ni?;)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Okej, men då blir vi kvitt för det är vad jag tar för att tvätta dina kläder.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Okej fin Combo ^^

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Johannes janina eller ira

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Aru skön elläh :o <3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Haha jag cyklar iaf :d <3

8. Vad vill du höra mest av allt?
Ofc my Horse ;)<3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Typ onsdag till lördag :p

10. Din romantiska replik?
jaa jag vet :o

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Nej skit på dig :( <3



uhuuu, de blev inte ens kul!! :(





Kollade lite på 118100 eller nå sånt och slumpade frågor.
Några jag tyckte va kul blev printade och jag lovar, skrattade
så jag höll på o kissa på mig..









jag känner att mitt liv äger..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0