hola! usted es un embutido

Datum: 2010-08-18 | Klockan: 14:54:37
Förlåt för att jag int bloggade igår.
MEN!! Jag gick upp 07.30 för att duscha,
älskling med men inte samtidigt, och sen äta
frukost och sen åkte vi till Ikea klockan 09.00!
Ja ni läste rätt..  

Det betydde att jag var sjut trött och grinig hela dagen och
mamma och Anders skämde ut mig och Johannes
var dum som fan. Precis. Sur som ett.. Citron.

Men jag hänkade hem till älskligen efter Ikea
och en tripp till eskilstuna ändå.

Vi hade typ inget att göra tror jag, så vi drog ut
och hyrde en film. Valentine's Day! :D Ni skulle
ha sett killens min när han lämnade fram filmen
till kärringen i kassan.  Hahahah, fan va han inte gillade det..



Vi skulle  ha dragit till banken också.
Men det hann vi tyvärr inte.

Han åt en kebab i bröd på Phoenix (stava..?) och försökte
tvinga i mig med. Men jag tackade nej tills han blev
sur. Så jag åt två tuggor. Hahah.

Väl hemma kollade vi på film. Och tog bort lite saker från
hans rum så vi kunde lägga madrassen på golvet
istället för hans typ 7 meter höga säng som jag är
lite rädd för fortfarande. DEN MENINGEN BLEV LÅNG! :)

Det hanns till och med en tripp till Ok för att köpa
godis till mamma Rundberg och lite myspys innan
vi somnade typ klockan 00.00 Haha. Vi har inget liv.. :(

Imorse vaknade vi vid nio eller något sånt.
Hoppade in i duschen och sen har vi bara slöat.

Tog andra sprutan av 3 idag. Gardacil. (Stava.. xd)
Den gör ont. Som fan. FYFAN! Men bara en kvar
och den blir precis innan jullovet.

Aja, det här blev långt.. :( Ska på bio med
bästavänn idag. I Örebro för eskilstunas bio är
för mesar och jag och Ira försökver va nå
annat än det ibland. :D HAHAHA.



Och skola imorn. PISS PÅ DET!! :)
Bjuder på en bild till. Jag känner mig snäll idag.
Tre olika bilder i ett inlägg om olika saker.
Det händer inte ofta här inte.


Jaa, jag är jätte söt..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0