klar med 'hemma spa'

Datum: 2010-08-15 | Klockan: 20:54:27
Nu är jag klar. Och så har jag hunnit äta
och fixat lite mer också. :)

Sjukt mysigt var det iallafall.
Jag hade ansiktsmask,
rakade benen, fotbad, hårinpackning.
Och smörjde in ansiktet
och fötterna och benen och
resten av kroppen ofc.

Klippt och målat tå naglarna
rosa, och ska kanske måla
fingernaglarna rosa också.
Men känns inte så värt eftrsom
jag biter på naglarna igen.. (a)




På bilden :

1. Ansiktskräm
2. Ansiktsmask
3. Hårinpackning (köper snart en ny ROSA!)
4. Raklödder
5. Rakhyvel
6. Fotsalt till fotbadet
7. Fotkräm - Australien
8. Fotskrubb - Australien
9. Hudkräm till mina ben
10. Huskräm tll resten av kroppen
11. Rosa nagellack

Allt det använder jag. Men det är inte så jätte mycket
ändå tycker jag..? Okej, fyra olika krämer till kroppen
känns överdrivet. Men annars så är det typ normalt..
Eller nästen lite lite.. Måste fixa mer.. Muahahah. 


Ska ringa pappa och se vad dom har för sig snart
tror jag. Har inte snackat med han på åratal känns
det som. Det är en nackdel med att föräldrar inte bor
tillsammans, att man inte snackar med båda varje dag..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0