let me show you what your missin, paradise

Datum: 2010-08-28 | Klockan: 16:26:17

Okej.
Ska skriva om det så kallade lägret vi var på
med klassen måndag-tisdag förre veckan.

Vi var först i skolan till halv två. Sen samlades vi
vid fritidsgården klockan fyra. Och man skulle ha med
sig sovsaker och mass sånt. Cyklade, MED HJÄLM!,
till Granhammar.

När vi kom dit la vi in alla saker och drog ut
på gården utanför. Vi var uppdelade i olika 4 lag.
Och vi hade jätte kul, snälla hör mig sarkasm!,
och körde boule, hästsko kastning och lite senare
blev det tipspromenad. 'Kluriga' frågor va de också.. 8)
Ja, jag var jätte positiv under hela tiden!

Gjorde pizza, som vi kan döpa om nu och kalla degklump
med tomatsås, skinka (som ja och tony inte åt) och ost.
Sjukt inte gott, men jag är som jag är och åt ändå. Inte
mycket, men jag åt ju iallafall!

Sen packade vi upp allt och la ut våra madrasser och massa
och sega skapligt mycket. Tillslut började fler och fler somna.
Tror ingen sov på sin egan plats faktist. Slutade med att jag sov
på golvet i en timme. Men jag, Rasmus, Errkan, Thomas, Simon
och Emme var vakna praktist sett hela natten. Jag höll nog Victor
vaken ett antal gånger också när jag skulle gå och värma mig vid
min plats på golvet brevid honom.

Rasmus roade sig med att snacka med mitt gosedjur Nöffe ungefär
hela natten. Och bara så ni vet så är Nöffes favoritfärg blåbär och han
brukar gå ut i skogen och plocka bävrar..

Som sagt sov jag typ en timme. Somnade typ sist och vaknade först.
Hahah, så när alla andra vaknade var jag typ helt klar.

VI drog hem därifrån vid 10..?
Jag satt i skolan till ett eller något och snackade med Janina när hon hade
rast och Tim även fast han inte hade rast.
Trevligt värre.


Aah, men det var typ de.

Johannes kommer om ett tag. Tre månader imorgon! Och jag fyller om 15 dagar.
Jag önskar mig bara fyra saker och det är lite tufft för så lite har jag aldrig önskat mig
i hela mitt liv tror jag.. xd
*Kamera - Samsung ST500
*Pengar
*Vänner boxen
*Smycken

Typ minimalt. xd



Bjuder på en bild på mig och babesan från igår! ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

sv: jaha, haha okej!

allt bra med dig idag då? :D

2010-08-29 @ 15:25:28
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0