Lillasyster Livia

Datum: 2010-08-06 | Klockan: 10:27:29
Jag är lite kär i min lillasyster!
Hon är nog det finaste som finns. :)
Ah, eller hon delar den titeln med Johannes
och Ira, men ändå!

Iallafall, här kommer lite bilder på ängeln som
jag gick från att hata till älska på mindre än en sekund..


Farmor Eivor och Livia bara en liten stund innan Eivor dog..


Hon snuttar på min näsa! :)


Hon insåg att jag var hennes syster och kommer ta hand om henne som om
hon var min dotter!


Sitter och chillar på Kungsudden.. ;)

Okej, jag har inte tid att ladda upp så många nu, fixar det senare.. :)
Men visst är hon väl det finaste som finns? (På delad plats med Johannes
och Ira ofc.)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni två delar första platsen hos mig =)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0