första inlägget för ett år sen

Datum: 2010-08-14 | Klockan: 16:28:35
Skulle ha lagts upp innan jag fick reda på att min älskling
var vid liv och mådde hyfsat bra.


Mitt första inlägg här på bloggen var ju då för ett år sen.
Jag startade bloggen hemma hos Evelina men bloggade
inte förens senare på kvällen när jag kom hem.

Om ni undrar varför jag tar upp det här förresten så
är det för att jag ska ha annat att tänka på.

Jag, personligen, tycker att mina inlägg har blivit bättre.
Kanske inte på innehållet men stavningen, styckeuppdelningen,
och att det inte går 3 veckor mellan varje inlägg.. :)

Hm, jag vet inte. Statistiken har blivit betydligt bättre på
ett år också. Haha, och just nur är den superduper också.
Men snart sjunker den väl när skolan börjar och pluggandet
kommer ta över. Yeah, right, som om jag kommer plugga..?
Men det löser sig nog. Jag är ju som sagt inte Kissie. :)
FAst vem vet, om ett år kanske jag sitter på stan med henne,
Amir och Rossana och dricker latte och äter sallad? ;)
Ingen stor risk, (för jag dricker inte latte. HAHA, humor) men vem vet..?



Nu ska jag dra på mig lite andra kläder, jeans är för varmt
har jag insett idag, och sen kila ner till mina kusiner och
tjäna 200 spänn på att umgås med dom medans deras
föräldrar är ute och roar sig. Det är inte fel de. Får se om
älsklingen kommer dit och håller mig sällskap också. :)

Iallafall, får se hur det blir med uppdateringen ikväll.
Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0