så man såg ut! :o

Datum: 2010-08-25 | Klockan: 16:04:17
Kollar igenom lite bilder och hur såg man ut!?
Asso, jag vet att jag nyss har tagit upp det.
Men vad fa, va tänker man med!? :OO

Jag och mickis :)

Jag i pappas bil. Orangehårig och sminkad som.. En åsna.

Hos Anna. skrev alltid på mig förut.. xd

Jag har varit smal en gång i tiden!:)

Och fjortis!:)


Hihi, nu ska jag åka och köpa ben&jerrys och tvinga Johannes o
komma hit o träffa mig, för jag va inte i skolan idag, så kunde inte
träffa han. Borde inte träffa han egentligen för jag är förkyld och
kan inte hålla mig och mina läppar ifrån honom, men får bestämma
mig för det så går det. Hoppas jag.. Förmodligen inte, jag inbillar
mig nog bara det. Men ändå. Nä, jag kommer förmodligen hata mig själv
sen när jag har smittat han. Jag får helt enkelk göra allt för att inte
pussa på pojken!:)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0