sent första inlägg..

Datum: 2010-08-15 | Klockan: 17:15:13

Tjohejsan! :)
Jag sov hos Johannes inatt.
Vi kom hem vid halv tre från
barnvaktningen av tre snorngar,
och sen somnade vi vid tre efter
att han hade ätit och jag snorat
sönder. Hihihi.

Vaknade vid tolv i morse och mådde inte
bra alls. Johannes säger att jag hade
feber. Men det tror jag inte riktigt på.
Men efter mycket om och men så svingade
han i mig en ipren. Tragist. 

Nu mår jag bättre iallafall.
Får se om jag drar till Johannes imorgon
igen. Blir inget med Björn och folket ikväll.
För mamma är tråkigt och låter inte mig
sova med dom på någon ö.. TRAGIST VÄRRE!!

Juste, blev inte några bilder igår.
För de glömde jag.. 
 
Nu ska jag ha 'hemma spa' och ha ansiktsmask,
fotbad och raka benen.  I'll talk to you later bitches! ;k


Kommentarer
Postat av: ira

hahaha första raden om man översätter till engelska;



"Tjohejsan! :)

I slept with John tonight."



xd<3

2010-08-15 @ 20:39:02
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0