Sovit gott?

Datum: 2010-08-14 | Klockan: 10:13:49
Inte jag, har inte kunna sovit någonting
näsatan. Jävla Johannes och göra mig orolig..

Åååh! Jag vet att jag bara fjollar mig och
är orolig i onödan och jag tycker helt
ärligt att jag är super löjligt. Men jag kan
inte göra någonting åt det.

Jag var likadan när jag inte fick leveransrapport
på tre dagar till Ira när hon var i Kanarieöarna..
Fast jag får ju iochförsig leveransrapport till
Johannes så det är ett gott tecken? :D

.. Nej, jag blev inte mindre orolig när
jag tänkte så.

Jaja, jag ska gå och deppa vidare för mig
själv. Och Alexandra Kissie Nilsson
uppdaterar fortfarande som en röv så man
kan inte sitta och läsa hennes inlägg. Fuck.
Hihi, jag gillar Kissie.. (a'

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0