toooooordag 19 augusti

Datum: 2010-08-19 | Klockan: 21:25:30
Jag har så slut på rubriker så jag måste
skriva datumet..  TRAGIST!

Älsklingen hitta ett par byxor och
en tröja idag i Eskilstuna. Riktigt
snyggt! Han ska ha de imorn, vilket
jag gillar.

Själv ska jag väl ha hans
sälen tröja och ett par jeans.
haha, jag är het och morden! :D..
nää..

Ah, jag och Johannes fick inte
sova inatt. Men imorn får vi det!
Trevlans värre.

Nej, nu jävlar ska jag 'umgås
med familjen'. Antagligen skylla
på att jag är trött och gå o lägga
mig så jag ska slipppa träffa töntarna.

Haha, puss på er. Ska ringa pappa nu
också kom jag på! :)

Kommentarer
Postat av: rasmus

va ni också på tuna park?

2010-08-19 @ 21:35:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0