98

Datum: 2010-12-28 | Klockan: 10:02:11
Fråga inte om rubriken, det bara blev så..

Vi somnade i soffan igår, har skapligt ont i nacken,
även om vi 'bara' sov där i typ 5 timmar..
Sen fick jag damp och smällde till Johannes i
arslet och tvingade han att följa med mig o lägga sig
i sängen.

Jag vet inte om han gjorde det direkt eller om han kom senare,
för jag gick före och somnade när jag såg sängen typ, hann seriöst
knappt fram till sängen innan ögonlocken föll ihop. Men när jag
vaknade nu imorse låg han här i sängen iallafall.


Och nu är han i ful gång och.. Springer runt.
Vet inte varför egentligen, men de är bara att lära sig
leva med det. Han är ju trotts allt min blivande man.
Det känns så kul att säga så!:D



Skulle tillägga (från han) att han ALDRIG har såna kläder egentligen,
men jag tvingade på honom det igår så vi kunde mysa  i soffan.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0