Asså shiiit

Datum: 2010-12-31 | Klockan: 09:01:21

Blev strul igår när jag skulle till Johannes, så kom inte hit förens senare
än vad jag trodde. Var cepe trött så pallade inte blogga.. :o

Det var ju kul att vakna på nyårsaftron av att man gråter för man
saknar sin pappa också. (y' Det borde jag göra om oftare! Nä.

Vi ska fixa frukost o glo teve. Sen kommer jag typ fixa mig hela dagen
eller nå,. Lösnaglar ska på, ögonfransar ska på, smink ska på, kläder
ska fixas, kroppen ska smörjas in, ska ringa morfar, ska kanske ringa
pappa, hinna blogga, o.s.v. 
Ska äta så lite som helst idag så jag kan äta jätte mycket hos Bästa Bamse
Björn, smart va? :D

Ska hjälpa Johannes med frukosten nu, stackarn får göra allt själv hela tiden..
Hihihi. Inte mitt fel ju,. (a'


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0