det är mööörkt!

Datum: 2010-12-01 | Klockan: 07:08:58
Tjohej!:)

Är redan färdig fixad så varför inte blogga
lite tänkte jag.. :)

Idag är det skolan, ofc.
Typ sega lektioner, men kort dag.
Sen ska jag och mamma till etuna
och köpa julklappar. + Present till älskling
som fyller byxmydgit och hjälmfri på måndag. :)

Skolans egentligen viktigtaste lektion (idag iallafall)
blir bortvald förlucia träning. Inget bra val egentligen,
men är man inte med på alla träningar får man typ
inte vara med sen.. :o  Sjukt fan. Fast aah, våran
skola suger ju. :)

Börjar med matte - Jörgen är typ här idag och jag missar det! :O
Sen svenska - Får förhoppningsvis tillbaka uppsatsen. Hoppas på
VG. Får jag G tar jag livet av mig..! :)
Sen slöjd- Hoppas hoppas hoppas att inte The Cepe är där. Hatar na!
Historia - Något om Nazister..Eller nå. Tror jag.. xd
Sist och värst - Spanska. Eller okej, det är kul. Om Britt är här så jag
kan få nå att träna på till provet. Det är seriöst helt sjukt segt att bara
sitta och glo i typ.. 50 - 55 - 40 minuter.. :o Fast måste väl erkänna att
jag gillar språk. :)


Hm.. Nu kommer nog bussen snart.
Heipa! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0