gomorgon

Datum: 2010-12-25 | Klockan: 09:42:24

Jag vaknade precis typ jätte nyss..
Sov hos älskling, så vi ska typ äta
frukost och duscha, sen vid två ska vi vara
hos Anette (typ faster) och käka mat.

Datorn kommer absolut vara med! :D

Jag längtar efter att få se hur folk kommer
reagera på förlovningen,. Mamma sa inte ens
grattis, hon smsade senare och sa det. Johannes
mamma Anette (inte samma som vi ska till senare)
började fråga massor och sen sa hon grattis,
samma med Johannes pappa Jonas.

Iallafall, jag är överlycklig för förlovningen,
datorn och alla andra underbara pressenter som
jag har fått. Både igår och i förrgår. :)

Bilder kommer nog senare idag.


Kommentarer
Postat av: Angie

Frlåt att jag inte sa Grattis, menjag var trött och kall. Och så blev jag lite överraskad.

Men jag skrev ju och bad om ursäkt för det =)

Stort grattis igen

2010-12-25 @ 11:16:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0