hemma

Datum: 2010-12-29 | Klockan: 19:46:10
Nu har vi ätit,lämnar julklapp och hälsat på Albin.

Mycket trevligt, jag åt en kycklingsallad, och min
älskling #1 åt en kebabtallrik. :)

Vänta ett tag, ska bara slå sönder näsan, vrida av bollarna
och dra av tuttvårtorna på Johannes. Och kanske killa ihjäl honom.
Brb..

Tbx, drog av honom håret och slog honom på armen också (y'
Så kan det gå när man kaxar,.
Eller är halvt otrogen och dissar mig för andra tjejer..

På tal om det, jag ska va med Simon imorgon. Och då ska jag verkligen
det, ska inte ändra mig i sista sekund. ;)

Nu ska vi äta glass med strössel (och kolasås till älsklingen o Albert)
och typ kolla teve/film :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0