hörde jag egypten i januari?

Datum: 2010-12-03 | Klockan: 07:16:49
min kille rå dissar mig!! :o
men det får han göra, för jag
förstår att jag kan vara jobbig ibland..
oftast. okejdå! helatiden.. (a)

Iallafall, vi åker till Eygpten Hurghada (stava)
23/1- 30/1 nästa år..

Så jag missar både Iras födelsedag!! :(
Vi får fira dig när jag kommer hem!:D
Och min och Johannes 8 månaders dag..
Men det löser sig :)
Ni båda vet ju att jag älskar er ändå!
Right? :o

NÄSTA FREDAG SKA JAG VARA MED IRA!!!!
och på söndag har jag danssak.. scary..! Pappa
kommer ju allafall o kollar,. :) OCH IRA!! :D
Och Johannes. (L) Och Jessica, mormor, mamma,
Livia, Olle, Anders och Kicki. :) Typ halva sporthallen
kommer bestå av min släkt.. xd

Nu kommer bussen. puss :*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0