julklappsbyte och maat (y'

Datum: 2010-12-29 | Klockan: 16:12:36
Ska över till bästa Janina och lämna julklappen
till henne och sen var tydligen Albin där, så ska säga hej
till honom också.

Sen ska vi ner till byn o keka, ja o Johannes bara.
Nice nice, pizza idag igen. Tur man inte bantar fan..

Sitter och planerar nyår också, det kommer bli
nice as hell yao! ;)

Drar till Björn o hänger där hela kvällen typ.
blir inte många alls, bara jag Björn, Älskling och Eric.
Men det är ju bland de bästa som finns, så det kommer
bli myspys på det.  Och mycket raketer ofc.. (y'


Nu drar jag, mitt nyfärgade hår och min älskling.
Älsklingen #2 stannar hemma, så jag bloggar
när jag kommer hem. ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0