nu har vi shoppat

Datum: 2010-12-27 | Klockan: 21:32:50
Nu kom vi typ precis hem till älskling.
Har typ bara varit hemma hos mig och hämtat
datorn, och mjukisar. Typ,.

Köpte hårfärg, två ansiktsmasker
typ nå för mörka ringar under ögonen, en
tröja, och en klocka till älsklingen.
Och han köpte jeans till mig (och ett par till sig själv)
en body till mig, silver balsam (till mig, hihi)
och en skjorta och ett par skor till sig själv.

Ska ha bodyn, högajenasen, sa jag att dom va
höga förresten!? :D, och tröjan på nyår.
Han ska ha skojortan, sina nya jens och klockan
och skorna. Och så ska jag har lite smycken och sånt
till mig själv också.

Bilder på allt kommer imorgon, har så jävla ont i magen så
jag orkar inte nu, Tyvärr.. ;)

Träffade Eric också kom jag på! Det var trevligt, han är blond
som fan, tack vare min julklapp som var ultrablond hårfärg.. :D
HAHAHAHA! Klockrent. (y'

Kommentarer
Postat av: Errkan

Du är klockren

2010-12-28 @ 14:41:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0