Skolavslutning. :)

Datum: 2010-12-22 | Klockan: 07:15:14
Hade genreppå julpjäsen för föräldrarna igår.
Gick bra tror jag? :)

Idag ska vi bara till skolan o först spela pjäsen 08.30
(trooooor jag?)
för 6or & 7or. Sen gå och få våra betyg, sen spela
för 8or & 9or, sen slutar viiiii!!! :D

Så jävla NICE!
Fan va skönt att slippa skolan och typ dryga folk
från skolan - Där ingår inte bara elever, utan lärare
också.  Skaäven bli skänt att slippa tänka på betygen ett
tag..

Iallafall, om det blir bilder, så kommer de upp här sen.
Ni ska bara se hur Simon ser ut, och Marcus! HAHAHA.
Okej, dom flesta ser helt.. tröga ut xd HAHAHHA! :D

Måste packa kom jag på! :o

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0