happy fucking Christmas! :)

Datum: 2010-12-19 | Klockan: 21:40:45
Härligt det kommer bli med julafton.
Säkert nästan lika härligt som det var att fylla år,
om inte härligare.. :)

Jag menar, det var ju jätte trevligt att folk hälsade
på mig innan dom frågade efter Livia, och att jag fick
ringa pappa och inte tvärtom. Att jag försökte umgås
med släkten, men ingen såg mig.
Det var trevligt att typ två såg hur glad jag blev för både
Håkan Hellström biljetten och kameran.
Det andra blev jag ju också glad för, men det var ju bland det bästa.
 
För det var ju trevligt att när jag skulle gå runt
och tacka för kameran, så var
det typ fyra som fatta vad jag snackade om..
Gissa vad de andra hade kollat på och umgåtts med..?:)

Fast varför gnäller jag,?! Jag fyllde ju trotts allt bara 15 år.
Ingen big deal.. Fy skäms på mig..


Men varför känns det som att julafton kommer bli ännu värre?
Varför käns det som att för det första.
*Livia kommer få all uppmärksamhet?
*Livia kommer få fer julklappar - töntigt som fan, men det känns konstigt för mig.
*Det enda jag kommer duga åt är att typ koka potatis.
*Jag kommer ha fel kläder på mig entligt minst 5 stycken i min släkt.
*Resten av släkten kommer hitta något annat att klaga på - smink, hår, fel julklappar osv.
*Jag kommer inte få hålla Livia en enda gång, hur mycket jag en kommer vilja för-
Ni är ju syskon, ni träffas ju sen! :)  Fast vänta nu, era jävla puckon, va det så?
Jag har ju en pojkvän också som jag ska till på kvällen och förmodligen ska sova hos..
*Pappa kommer inte höra av sig eller nå, så jag kommer dö av orolighet/sorg för att
han inte är hemma.

Nej, julen lockar absolut inte i år! Det enda jag längtar efter är att få träffa
Johannes. Jag kommer inte ens få träffa mamma ifred. GUUUUD VAD JAG LÄNGTAR!!!
50 spänn på att jag kommer gråta minst två gånger den dagen! :)

Nu är det slut gnällt för idag. Eller det här inlägget iaf.
Nu ska jag kolla sista 20 minuterna på Vem Kan Slå Filip Och Fredrik,
sen ska jag äta popcorn. Så det så!! :(





Kommentarer
Postat av: ira

ring mig om det någon gång blir lite för mycket <3

2010-12-20 @ 22:23:14
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0