varning för gnäll - känsliga läsare varnas... ;)

Datum: 2010-12-30 | Klockan: 10:33:03
Jag tycker det är såå kul att halva släkten kommer hit hela tiden.
Seriöst varje morgon, varje dag. Bara för att träffa Livia.
Och speciellt jättekul att när inte Livia är vaken så går dom, även
om jag sitter där. Typ folk ser inte mig,. Jag vet jag vet, Livia är roligare
och jag måste lära mig det. Men ändå,.
Det är jättekul att Livia fick julklapp för runt ca 200 :- från en person
medans jag fick presentkort på 100 :- (kom igen, man får ju ingenting
för 100 :- idag!?) Visst, jag är jättelöjlig, men det skiter jag i.
Min blogg, mitt liv, mina tankar.

Nu ska jag fixa mig, åka till Esklilstuna och hjälpa mamma att köpa
kläder till imorgon, åka till Simon, och sen åka hem till älsklingen.
Det är min dag det,.

Skriver väl mer sen antar jag, ska kanske ta med datorn till
Simon så han kan hjälpa mig o fixa saker på den,. Vi får se,
vi får se. :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0