de är nå feeel:(:(:(

Datum: 2010-02-22 | Klockan: 20:13:39
DE ÄR NÅ FEL PÅ MIN BLOGG!!!!!!
de är TRAGIST! :O  ja sur nu!!! :(
ira- du får hjälpa mig o fixa de på onsdag!? :D <3333333333333333333
( lägg märke till alla fjäsk hjärtan (a) )
                                    ↑
→ hahah ser ut som att de står fläsk! XD ←
förlåt för mitt lilla beroende av pilar ;d

hahahaha.  jaja.
va i skolan idag. suger som vanligt utan ira,
sen äre ju så att A har prao den här veckan, så
de är.. super sugit i skolan :(:(:(:(
likosm. döööööööh,! ;o 
ja behöver dom :(:(

nu ska ja inte klaga mer , för jag kom på att
på onsdag ska ja va med ira + att ja slutar
tidigare än vanligt! ;d kvart i tolv, ba YEAH! :D

ahahahhahaha.
rasmus e konstig :(((
och kissnödig... 8)


hajdå :)

Kommentarer
Postat av: ira

det är väl ingen nyhet att rasmus är konstig? XD

och dessutom kan jag läsa mitt namn.. 3 gånger i samma inlägg, RESPEKT! XD <3

2010-02-22 @ 23:10:17
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0