i'm back! :)

Datum: 2010-02-08 | Klockan: 21:24:19
HAHA. patetiska ungar är ingenting för mig. ni ägde mig för hårt. så ge er nu! ;))


har inte blivit så mycke bloggande på ett tag.
men de är så att ja har strejkat från bloggen för att ira har bytit skola! ;d
okej, kanske inte riktigt är så. men skulle kunna va så! :o
de är sjukt sämst utan henne i skolan :(
aah. iaf. nu tvingade hon mig att skriva nå igen eftersom de va typ 2 veckor sen ja skrev
sist :)

va på brynäs-luleå i helgen med pappa.
brynäs vann. (y'

sen har min mobil gått sönder! :D
haha. 9knappen funkar inte. så ja kan inte skriva nå
som innehåller w,x,y eller z  eller 9 rå. :p
haha. eller jo. men man måste damptrycka typ hundrafemtiotretton gånger
för att de ska funka :) och de orkar man inte.. xd
så ja kommer försöka att inte skriva så mycke w,x,y,z eller 9 ord! :)

och jessika den SVIKARN! (känn dig utpekad o svikig :D) är inte i skolan
på hela veckan! : o  tur att man har julia ;k annars hade ja inte klarat mig! :D
hihih. :*

öhm.. aah. 
nu måste ja göra klart geografin! :D
haha. prov imorn. o ja måste bli godkännd på alla geografiprov.
annars måste ja göra om ett prov som ja har kvar från sjuan! :o
inte nice! :( 


Kommentarer
Postat av: mimmi

Tjena plutten, lycka till med provet........... ps. vill du låna min 3310 igen? kram, pappa

2010-02-09 @ 07:53:28
URL: http://mimmigrave.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0