Morbror Richard ♡

Datum: 2010-02-19 | Klockan: 10:02:03
Juste! Har ju lovat min jätte normala, o helt perfekta *HOST*
morbror att jag skulle skriva ett inlägg om han! ;)

HAHA.
Öhm, finns väl inte så mycke mer att säga förutom att han
typ är jätte jobbig och typ stark(!) och han.. klagar på hur jag skriver
i bloggen! HAHA! Tönt! :)
Nejdå. Han e jätte snäll o jätte rolig. Oftast. Och jätte jobbig. För de mesta.
Men aah. Han va tydligen snygg förut? ; o  Enligt mamma så har
han fått frågan om att vara modell. Eller nå sånt? Men de lilla puckot
tacka nej. Liksom, hade han lyckats hade jag kunna blivit känd. :(
aja, that's life liksom. ;) 

Han e ändå bäst! :D  (märker ni hur ja fjäskar för att få mer pressenter? :D) 
HAHA! Han e en av dom bästa morbrorarna man kan ha! ;D Henric e oxå bäst! ;)
Och nu vet ja itne varför jag börjar snacka om min släkt? Bästa jag slutar innan jag
börjar sncka om morfar för blir de pinsmt. hahahah! ;)


rickard för typ.. jätte många år sen! han e typ nå på 30 nu tror jag ;p 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt stilig ung man det där, och han har bara blivit bättre och snyggare med åren.

2010-03-04 @ 17:43:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0