sjuk ;d

Datum: 2010-02-19 | Klockan: 09:58:53
hejhej! :)
ja orkar seriöst typ aldrig blogga längre ;o
inte ens när jag har tid. jag tycker de är jätte segt just nu.
men de går nog över om ett tag o jag kommer sitta och uppdatera
var och varranan kvart. HAHA! riktigt så mycke kommer
jag kanske inte blogga.. men aah.

Har varit sjuk sen i tisdags. Då åkte jag hem från skolan för
att jag spydde. INTE MYSIGT! ;o
spydde i onsdags oxå. men inget igår och inget idag heller.

Så på måndag äre nya tag som gäller o bara ta
o dra te skolan. Usc, komma tbx te skulan utan
att A e där kommer ju fan va tragist! Dom e
på prao nästa vekca. Så jag kommer inte träffa dom
förens vecka 11! :/ För v9 är de lov för oss, o
v.10 har min klass paro. hmm.. känns inte som att
jag ser fram emot att gå själv i en vecka.. :)

Nu blire typ städa på rummet, fixa mig o så.
Sen ltie senare idag ska jag och mamma åka
och hämta Li! Hon ska sova här tills imorgon!
Mysigtv värre! ;*

Får se om de blir nå mer uppdatering idag eller om de
blir i helgen eller nå sånt.

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0