känner mig snäll idag! :D

Datum: 2010-01-18 | Klockan: 20:18:50

så nu kommer bilder från i sommras.
en dag som även är kallad brygg-dagen
( av vissa skäl vi inte nämner! ;) )
- de är inte många.
för dom flesta ser likadana ut.
och typ alla är på johan! xd
inte för att de är nå fel på han eller nå.
men jag tror att folk skulle tröttna om
jag bara la in bilder på han..
inte jag iof. men alla är ju tyvärr
inte som mig! ;) -




käsaste johan payne! :D  i långt o-blond hår! omg så gulliiigt ;) - och rasmus som solar ryggen! ;d


johans o mitt ben! :D - mitt sår de johan på o hans står de mimmi på ;d


känns som att de är JÄVLA MASSA JOHAN asso! hahaha xd


en otrolig snyggbild på danne i mitt löshår. :D va kul man kan ha med lite hår..? xd ojojoj.


sista bilden - ja sa ju att de inte skulle bli många - får bli en bild på johan snygga bränna! :D
aj säger jag bara. ser inte mysigt ut.. :p  snygga kalsonger iaf! :D



hahaha.
iaf. den dagan va klockren.
va själv med 6 eller 7 killar.
på stranden. nära vattnet.
ingen bikini= kan bara sluta
i katastrof!  ohja. de gjorde de oxå.
slutade med att ja blev islängd typ
5 gånger. och en viss person, jag
nämner inga namn *host* rasmus,
tog chansen att bära mig så han
kunde ta mig på tuttarna.. ;)
hahahaha.
jag saknar sommaren. :(

pusss. 


Kommentarer
Postat av: evelina

FAN VA JAG SAKNAR SOMMARN & OSS NU ASSÅ!! <3

2010-01-18 @ 20:34:15
URL: http://evelinaberglov.blogg.se/
Postat av: johan payne

jaadu.sommarn va bäst!

haha. han måste ta på allas tuttar mimmi ;)

har du inte lärt dig än :D<3

2010-01-18 @ 20:37:31
URL: http://johanpayne.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0