Kissie

Datum: 2010-01-08 | Klockan: 22:27:40

Måste bara sägga att jag
är sjukt trött på alla som klagar
på Kissie. Urkäkta mig, och tyck att
jag är cepe o allt.
Men liksom, Alexandra (Kissie)
har själv sagt att Kissie och hon
är väldigt olika.

Jag förstår henne, skulle
jag va sveriges strösta bloggerska
skulle jag oxå lossas vara någon
annan. Likosm, dööh? De är
ju typ självklart.

Alexandra är hon som skriver bloggen,
Kissie är flickan i den.
Så de så! ;)
Och jag kommer förmodligen inte
ändra åsikt på ett tag heller. Så
försök inte ens övertala mig om nå annat. ;)



puss ;*


Kommentarer
Postat av: nälla

aah, kanske de, men kissie ljuger hela tiden, typ hon är inte sveriges största bloggerska, det är kenza, med typ 100 000 besökare / dag, kissie har typ bara 50-60 tusen om dan xd<3

2010-01-09 @ 11:22:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0