Li e här! :D

Datum: 2010-01-03 | Klockan: 11:08:10
Hejhejj! :))
Åkte hem från ''han''
vad typ kolckan sex igår :)
Mamma kom och hämtade
mig, och lilla Li och Anders va mä i
bilden oxå, för vi skulle typ te
Barre o Barrolina. :D
Barre är Anders klubbkompis och
Barrolina är hans tjej :D
aah, om ni inte fatta de så kallas
dom bara för dä.xd 
iaf, vi åt typ tacos, o typ ba
snaka :D Tim och Anna va oxå
där! :)  Det är typ några
kompisar te klubben eller nå.
Vent hur vi känner dom men aa.
:D

Dä va mysiigt :)
Jag, mamma och Li drog hem
vid typ åtta eller nå, för
Li skulle sova. Så när vi kom hem
sov hon nästan redan. Så vi la
henne o sen glodde ja o mamma
på teve.
Så vaknar man av Li vid nio i morse! (y'
Jag längtar verkligen efter småsyskon!
sarkasm.

Nu ska jag fixa migf och så,
sen blir etyp tuna park eller nå:D

pusss ;*

Kommentarer
Postat av: adam

störande stildesign



http://adamlagerstrom.blogg.se

2010-01-04 @ 17:10:05
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0