Onsdag.

Datum: 2010-01-20 | Klockan: 18:44:17

De va en helt okej dag i skolan idag.
Blev inte ett dugg jobbigt som jag trodde.
Ja sprang mest runt o tänkte på saker sm
gör mig glad. Lite lessen va ja oxå. Menmen.
Hahah. Had ebara tre lektioner. Fast ena är
80 minuter, o dom andra två är 60 minuter.
Mysigt. Haha. Eller inte.
Spanskan va sista lektionen o den va typ seg.
innan de hade vi matte. Jag o så Sexy Sis (nälla
fattar) snacka typ bort hela lektionen. Ibland
får man faktist dä! :D Och innan de va de
80 minuter svenska. (y'  Men jag tycker att
den lektionen ändå går rätt fort. De är så
mycka att göra på svenskan så man hinnar inte
tänka på tiden. Och innan de hade vi hendledning
i 20 minuter. Fast de räknas inte . För då gör
vi ingenting. HAHA! :D

Slutade halv två.
Och vid typ kanske tre eller nå kom pappa
hit! :-) Sjukt glad att få träffa han igen! :)
vi åkte och fikade lite och så.
Myyysigt! :D

Jaja. Jag måste typ plugga till jävla religionsprovet
som vi har imorgon. Kan seriöst ingenting.


puss ;*





Juste! KATASTROF! Jim tog en flupp bild på mig idag. :(
Ja ska slå han imorn! ;k mahaha! :D


Kommentarer
Postat av: Angie

Hoppas det gick ra för dig på provet ändå

Mamsen

Postat av: johanpayne

Det är klart :D<3

2010-01-31 @ 21:48:13
URL: http://johanpayne.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0