Sjuk dag

Datum: 2010-01-11 | Klockan: 13:21:23
Känns som att dagen inte kan börja värre..
När jag vaknade i morse va jag sjukt
yr och mådde jätte illa. Men jag tog mig
upp ur sängen efter en timme (a), och
så kommer jag ser till köket och de är
SVINKALLT! :O sen har vi ingen frukost.
Inge som jag villha iaf. Teven funar inte.
SEn skulle jag duscha, och jag bränner mig
på vattnet! Hur ofta händer dä egentligen!?
Och så brände jag mig på nå jävla rör
oxå! Sen ramla jag när jag skulle te mitt
rum. Bränner mig på plattongen (stava).
Får mascaran i ögat och sen har jag inte
komit längre.
Jag sk vara mä *hemlig* snart.
Blir de inte bäättre där strejar jag från
skolan i morgon.

Juste, ja har prov i fucking jävla hemkunskap
på fredag. bbbajs. :)





ja bryr mig inte om stavfel nu, ja har större
bekymmer idag! ;o

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0