Dålig uppdatering!

Datum: 2010-07-22 | Klockan: 10:47:41
Förlåt.. (a)

Men jag har faktist vart med folk dygnet runt i tre dygn nu tror jag! 
Söndags va jag med Johannes först, sen drog jag till Ira och så
drog vi hit, sen hem till Björn och var med han och Eric och så kom
Johennes dit, så sov jag och Johannes här.

Dagen efter kom Janina hit och så drog Johannes hem lite senare.
Jag och Janina drog till Ekudden och träffade Jesper, Nemo och Putte.
Jag fastnade även på en sten i skogen och var omringad av två ormar!!! :(
Så Janina fick komma och hämta mig.. (a)

På kvällen va vi massa folk, typ jag, Janina, Ira, Björn, Eric, Johannes,
Johannes och Mickis som tältade på björns gård på kvällen. Den natten sov
jag två timmar.. :)

Tisdag så drog jag och Janina till etuna, jag hitta bara ett par jätte höga klackskor 
på scorett och en tröja på gina. Sen drog vi hem till henne och Björn, Eric och
Johannes kom dit. Fast Björn och Eric drog hem och sov och Johannes sov kvar
med mig och Janina. :D  Pontus kom också, men han platsa inte in i vårat cooling gäng
så han drog hem tid tolv eller nå. Sov lite mer den natten, 6 timmar blev det. :)

Igår drog jag hem vid halv fem eller nå..? Duschade och åt och drog och mötte
Björn och Eric, för dom skulle gå till mig p.g.a moppeförbud, HAHA! suckers!!!,
så va vi här och tråkade, snacka massa och så. Det var trevligt. Dom drog vid
kvart i elva och jag somnade halv tolv eller nå. Hihi. :)

Nu ska jag fixa mig för jag ska till Johannes vid tolv och sen ikv ska vi sova hos Janina
igen. Jag, Janina, Eric, Björn, Johannes och kanske andra Johannes! Blir antalgigen sjuukt
skoj!  Hihi, får se om jag kan blogga från Björns mobil eller nå.. :D Hihi, puss.

_________________________________________________________________________


Juste, syrran har byt blogg till http://livetenligtlivia.blogg.se
kolla på den fall ni känner fört! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0