Det börjar tidigt..

Datum: 2010-07-07 | Klockan: 17:58:03
Lillsyrran på 10 veckor har skaffat blogg! :D

Hahaha! Jag och mamma kommer skriva där
om vad hon gör och så, så att hon kan läsa det
när hon blir äldre. Mammas idé faktist. Bra mamma,
de är de enda smarta du har kommit på sen.. Ah sen
för alltid! :)

Iallafall, nu ska inte jag sitta och trycka ner min mamma i
min enormt kända blogg *host* men de kan ju Livia göra sen
åt mig.. ;)  Här är hennes blogg iaf! :)

Vi ska till Etuna och keka snart också. Mamma och Anders 5års
dag idag. Grattis på dom! :)

Skriver sen någon dag är inte på humör just nu.. Fast
pappa är och ska fixa resa nu! HEJJA PAPPA!! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0