Framme in the turkoland! :)

Datum: 2010-07-12 | Klockan: 19:22:04
De ar jatte konstıga bokstaver har sa det blir jatte konstigt nar jag skriver.
Och det blir bara ett snabbt inlagg nu, vm finalen i fotboll vantar och sen sangen.

Jag har iallafall hunnıt strippa pa stranden, sla den ni! :D
Det var iof inte med meningen, men jag gjorde det ju,
sa det raknas. Sen har pappa kopt nya solglasogon till
mıg, (han tjatar om att jag ska skıva det ;) ) och en
varsin handduk eftersom alla vara ligger kvar hemma.
Och jag har blivit flammig. Antaglıgen

İmorgon blir det stranden, igen. Men jag hoppas nog pa att
det ınte blir ngn strıppning da faktist.

Ü Ş Ç Ğ, den nı. De vısste ni inte va..? 
İnte jag heller.

Aja, nu ska vi dra har ifran.
Puss pa rumpan! :*


( Det skulle ha kommit ut pa bloggen igar, men tıden pa dataor javlen tog slut! :o )

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0