Herrå Suckers! ;)

Datum: 2010-07-10 | Klockan: 20:15:00
Nu drar vi snart till flygplasten.
Jag har resfeber.
Har typ aldrig hänt förut..

Som sagt, får se hur det blir med bloggandet
under veckan men ska iaf försöka maila
älsklingen varje dag om pappa går med
på det. Vilket jag tvivlar på, men vi får
hålla tummarna! :D

Mobilen stannar hemma. Blir billigast
och bäst så tror jag, för jag kommer inte
kunna hålla mig borta från att smsa Johannes
om den är med och så vipps, så kommer
alla pengar vara slut! :)

Men ni får väl ha de så bra i Sverige,
HAHA SUCKERS!!, och tänka på hur
varmt och skönt och trevligt jag har
det med att bada och sola hela dagarna
i det varma havet och äta god mat
varje dag och så. Så skriver jag när
jag antingen får tid, eller när jag
kommer hem.

Puss på er! :*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0