I'm back bitches!

Datum: 2010-07-18 | Klockan: 09:40:17
Yees, jag är tbx.

Heheh, jag saknar turklandet! Jag saknar värmen,
alla roliga turkar, all mat(!!:O), havet, solen, stämningen
på stranden, alla funderande blickar som jag fick, utsikten,
jag saknar att vakna på morgonen o veta 'idag
ska jag bli brun!:D', saknar drinkarna och jag saknar till
och med raggar turken! Jag fick en bild på han som jag
lägger upp senare. :)  Men ha inga förväntningar Rasmus,
han är ändå för gammal för dig.. ;)
HAHAHA! Jag är alltid traskig mot Rasmus.. Varför? :o
Jag kom på svaret!! :D  ; För att jag kan! :)


Och Ira! Jag köpte 6pack med dextro på flygplatsen. Fattaru,
6 st dextro paket! Jag tror nog vi måste va så snart som möjligt
och utnyttja dom?!: D oooh, de lär sååå fel.. xd

Jaja, har haft sjuukt bra vecka, tack tack tack tack pappa!!, men det
är väl ganska nice o va tbx här med. Ska träffa Johannes idag, puss
på't! :* OCH LIVIA !!! :DD Det hade jag glömt bort.. haha.

Ah, nej men.. That's it. Inget mer turkland nu förens om ett tag. Jag
har bestämt att Ira och jag ska dit om max två år. Bara hon och jag.
Hon tycker det är en jätte bra idé! :D (fast jag har inte sagt nå till henne
än..
)

Kommentarer
Postat av: rasmus

nu är det ju så att jag inte jag behöver köpa 6 pack jag har ju mina på magen redan;) alltså är jag tuffare än dig

2010-07-18 @ 11:15:05
Postat av: mimmi

Sv: Men rasmus lilla.. Du är så översmal så det ser ut som 6pack, men de är typ tarmarna eller nå.. :o

inte tufft, JAG är tuff.. ;)

2010-07-18 @ 11:56:30
URL: http://mimmigrave.blogg.se/
Postat av: emo-rasmus med kuttsår i armarna

jag tror jag ska dö en stund

2010-07-18 @ 12:28:11
Postat av: mimmi

känns som en dålig idé.. vem ska jag då mobba? :o

2010-07-18 @ 13:29:59
URL: http://mimmigrave.blogg.se/
Postat av: spök-rasmus

ja du jag har ingen aning

2010-07-18 @ 20:12:45
Postat av: mimmi

Sv: men ha-ha-ha 8)

humor haru ju iaf. ;)

2010-07-19 @ 00:12:33
URL: http://mimmigrave.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0