Ingen Kanarieöarna resa..

Datum: 2010-07-08 | Klockan: 10:15:55

Men en Turklandresa blir det! :D
På lördag kväll lytfer vi från Nyköpings
flygplats, och landar lördagen efter
på samma ställe kvart i tio på kvällen 
eller nå sånt sa pappa.

Jag kollade på Fritidsresors hemsida på
holtellet, liksom, wow! :D
Får ta kort sen och visa när jag har varit där.


Igår va jag i etuna först, själv. Sen kom mamma
och hämtade mig vid halvtvå så åkte vi till tuna
park och köpte hårfärg, ett linne och en mascara.
Och på stan fyndade jag faktist en tröja som hade
kostar 300 kr och den kostade bara 75 kr, så den
blev min! :D Och en varsin trisslott åt mamma och
Anders och en tröja till Livia. 

Sen när jag kom hem kom Björn och hämtade
mig på sin läskiga moppe och så drog vi och Errkan och
badade lite.  Sen drog jag hem och fixade mig och
så åkte familjen till Ming i etuna och keka där..;)

Och sen tillbaks till Kungsör, hem hämta hjälmen,
en kofta och mjukisar och hämta Janina och så drog vi
till Skillinge för en viss Björn och Eric var där! Och Jepser
kom också.  De va nice, jag och Janina körde ut med livräddar-
båten. Men de gick inge bra.. :( Hahaha. Vi gör ett nytt
försök idag! 

Sen hem, vågde inte åka med Björn så jag åkte med Eric ist.
Johannes ringde mig en liten stund och sen kolla jag på teve
till ett eller nå och somnade.

Nu ska jag börja fixa mig och dra och träffa Janina, det är
ett måste idag. Skit viktigt om jag ska vara ärlig, och nu
driver jag inte faktist! :)



Ira, du skrämmer livet ur mig! Smsa mig så jag vet att du lever bara! :(


Kommentarer
Postat av: ira

SIR JAG LEVER SIR!

2010-07-16 @ 01:33:51
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0