Mimmi och Janina på äventyr..

Datum: 2010-07-08 | Klockan: 11:52:02
Jag och Janina äger!

Haha, nu kommer lite bilder på oss och saker
vi har gjort..


..Kollade om Erics sko flöt - Det gjorde den! :D


..Var på picnic i en hage, där detfanns hästar så Janina satte sig på
en och satt där.. xd


URSH PÅ MIG!! :O   ..Väntade på tåget till etuna,
fast när det kom så ändrade vi oss så vi gick och åt pizza ist! :D


..Ute med livbåten igår kväll! :D Hihi, jag gillar den bilden, den är så fiin! :)
Speciellt när Janina är med på den. NU VA JAG SNÄLL VA!? :D


Ah, den finns de inte så jätte många fler bilder, på min mobil, men de
finns på kameran, som mamma har med sig till Botten! :)




Var bara tvungeatt visa vad jag hade på mig igår! :D

Köpte tröjan igår, och sen ser man min failade färgning.. :(
Ska färga om idag eller nå. Då blire mörkare igen! :D

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kul med hästar :)

2010-07-08 @ 14:32:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0