Sista heldagen har och turken ar fortfarande efter mig! :o

Datum: 2010-07-16 | Klockan: 20:00:41
Som folk ser pa rubriken ar turken fortfarande efter mig, idag fıck jag
veta hans namn men glömde bort de lika fort som jag fick höra det, men tror
att det var nagot i stil med Okran..

Han bjöd pa en drink idag ocksa, sa jag att han gjorde det igar föresten?,
och insisterade pa att ta med mig ut pa disco. Men feg, och smart!, som jag
ar sa skyllde jag pa pappa och sa att han inte skulle tillata mig.. (a)

Solade lite idag, men det blev sa varmt, 44grader och da tror vi anda att
det var varmare mitt pa dagen
, sa jag satte mıg under parasollet och laste.
Har mindre an 100 sidor kvar nu! Jag vill inte att boken ska ta slut, men anda
vill jag veta vad som hnder.. Hm.. 

Nej, nu ska vi val snart ut pa varan vanliga 'runda' har i turkland för sista gangen.
Nasta gang jag skriver sitter jag förmodligen hemma och tjatar om hur mke jag
vill tbx.. Skulle inte alls förvana mig! :D Eller att jag ar överlyckig över att jag antligen
har fatt traffa Ira, Johannes, Janina eller nagon annan trevlig person igen.:)

Puss harifran turkland. För sista gangen!! :(


Kommentarer
Postat av: ira

sista dagen redan? :(



YES YES YES YES YES YES YEEEES!!

2010-07-17 @ 00:51:03
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0