''Självutlösning?;)'' ''Ööh, va?''

Datum: 2010-07-10 | Klockan: 12:21:58
Och de va min bussresa igår. Jävla fetto som inte fatta nå! :o 
Alla vet väl vad självutlösning är liksom?

Hahah, smsade med Janina hela vägen också, vilket
var nice för hon har sämst humor och jag tror jag dog.
 
Snart bär det av till turklandet också. Kostar 3.14 kr för
mig att skicka ETT sms!! HELT SJUKT! :O Men ingenting
att ta emot, så kanske tar med mig mobilen ändå.. Vi får
se. Jag har ju all musik där och så. Ja, de bestämmer jag
senare. Vi åker hem ifrån vid 21.00 eller något sånt.

Och sen vet jag inte hur det är med datorer och sånt i turklandet,
men något inlägg ska jag nog försöka hinna med. Fast är det
sån där som är på tid så kommer jag först och främst maila älskling.
Iaf en gång.. (a) Jag tycker att han kunde ha följt med! Fast ändå,
jag behöver nog lite tid med bara pappa och komma ifrån allt i Sverige
ett tag.

Nej, nu är jag hungrig och ska gå och fråga pappa om jag kan
börja fixa hamburgare. Såhär hemma gjorda.. *dreglar*


Ser det inte lite mysigt ut? :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0