Uppraggad

Datum: 2010-07-15 | Klockan: 20:26:58
Stranden idag igen da.
Fast jag satt under parasoll hela dagen eftersom att jag ar typ helt sönder brand.

Jag blev uppraggad av en turk pa 18 ar idag som bjöd mig pa en drınk,
det var han som trodde att pappa var min pojkvan btw, och han ville bjuda
med mig ut pa disco, men de ville inte jag! :D   För jag ar tuff, fraga Rasmus
om ni inte tror mig.. ;)

İmorgon ska jag javlar sola aven om jag fortfarande har ont av alla
brannskador.. Plus att jag har hittat en skit bra bok som jag laser 24,
'Ar det nagon dar?' heter den, jag aaalskar den!

Jag köpte.. Pappa köpte tva klannıngar till mıg igar
och en present till Janina. Hittar ingenting till Johannes..

Aja, nu ar tiden snart slut.

Puss fran mrs Turk! :*


Kommentarer
Postat av: rasmus

fråga rasmus ???

2010-07-15 @ 23:28:25
Postat av: Mımmı

Sv till RAsmus: Du tycker jag ar tuff! Det vet jag!!! :(

2010-07-16 @ 20:02:37
URL: http://mimmigrave.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0