Turkland imorn!

Datum: 2010-07-09 | Klockan: 20:16:11
Lovar du att vara ärlig? Jarå.
Du heter: Mimmi Angelica Grave
Smeknamn: Turkunge och pissenisse? ;) ..och pluttifnutt fick rasmus påminna mig om! :D 
Beroende av: Johannes och vännerna.. Och mobilen.
Vad tror folk om dig? Jag vent. Bryr mig nog egentligen inte heller faktist.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mina lockar.
Vad säger du för att imponera på någon? Min mormor är tjock, ska vi hångla? :D eller nej.
Hur imponerar man på dig? Humor är det enda som behövs, och sen om man är utlänning och fjäskar går det oftast lite lättare. Men de låstas vi inte om! :)
Brukar du skratta för dig själv? Det gör jag.. För det mesta faktist. :p
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Vet :p<3 nej men jag är inget offer :p<3 fast du är en turkunge snart:D<333333"
Vart bor du? I min u-båt i vattenpölen till vänster om Iras hus men höger om dödgranen och snett mittemot spiontanten. :)
Trivs du där: Absolut! Mer än vad jag förväntade mig :D
Äger du några converse: Nix, slängde dom nyss.
Sprit, cider, vin eller öl: Ingenting, dricker inte hellst. Men om ja måste välja blir det cider. 
Brukar du bli för full: Jag sa ju nyss att jag hellst inte dricker. Dööh!
Vad har du för mobil operatör: Det heter väl kirurg..?
Är du allergisk i mot något: Maskroser och dryga ungar.
Nästa mål i ditt liv: *sparkar på en boll mot ett fotbollsmål* ..Blev precis nu! :)
Hur svarar du i mobilen: ''Hallå :D'' eller ''Heej:D'' eller nå sånt..
Vem ringde du senast? Bjööörn!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Grusplan! Hejs.
Antal timmar sömn inatt: Åtta eller nå sånt blev det, sen väckte jag älskling efter jag hade gjort grisnäsa på han.. (6)
Sov du ensam: Nej, breve älskling skrev jag ju nyss! :D Fast jag gillade mest de där med grisnäsan.. (a)
Brukar du komma i tid: Ibland, ibland inte. Beror på..
När mår du bra: Just nu. Och när jag är med Ira, och andra vönner ofc. :)
När blev du fotad senast: Igår.. *HOST* Janina *HOST*
Hur känner du dig nu: Mätt. 167 HAHAHAHAHA! Nej jag vene, resfeber på hög nivå typ.
Vanligaste färg på dina kläder: Neutrala färger, sticker hellst inte ut.. Inte med kläderna iaf. Hihi.
Vad tycker du om fötter: Dom är avlånga med köttbullar och potatisar på och man kan måla dom. Inte speciellt kul med fötter tkr jag..
Vad saknar du: Ira!
Hade du en bra kväll igår: Super bra! SJälutlösning, torrsnopp och ''AJ'' :) 
Favoritdryck på morgonen: Jag vene, kommer oftast inte ihåg vad jag dricker på mornarna..
Rakar du benen: Japp. Och Eric den bögen vaxar benen.. ;)
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag känner fört.
Är du blyg? Egentligen inte, men ändå blir jag det ibland :p
Sysslar du med någon idrott: Nejfan, de är för töntar! (6)
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är gulligare. Over and out!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Både ja och nej.
Har du spytt offentligt: Mm.. Mataffären när jag gick på kryckor. De va inte nice faktist.
Är du nöjd med ditt liv: Jafan, har bästa pojkvännen och bästa vännerna. Bättre kan de ju inte bli? :)
Är du bortskämd: Fint väder det är idag! :D
Vad gör du i morgon: Åker till turkland!
Vad är det värsta du vet? Döden och fjortisar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Hur mke kostar en elefant.. *hmm*
Vad längtar du till? Tills jag får träffa Ira igen och tills jag är brunare än Johannes.  
Har du bra vänner och äkta vänskap? Bästa vännerna man kan ha! Älskar dom alla lika mke! Fast Ira älskar jag nog liiiite mer.. :)<3
En speciell dag du minns: Hur lång tid har jag på mig? 8)
Hur gammal är du: 14 år 8 månader 3 veckor och 6 dagar! :) Minuter och timmar orkar jag inte räkna..
Är det okej att gråta: Jag bestämmer så ja de är det.
Laddar du ner musik och film från Internet: *visslar och väljer att inte se den frågan* Nu blev de sådär fint väder igen! :D
Bär du glasögon eller linser: Nope.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Vi säger nej på den frågan. Fast de är nice med märkeskläder iof..  
Solar du ofta: Jag är vitare än Edward i Twilight.. Så nä, men snart jävlar blir jag niggah! :D
Är du bra på att laga mat: Jag vene..? Hoppas det iaf.
Gillar du att dansa: Fråga Kurt.. ;)
Är du flygrädd: Nejfan, de är ba fjollor och grisar som är.
Vad dricker du helst när du är törstig: Det som är kallt och i närheten av mig. HAHAHAH!! De lät jätte fel..
Tror du på ett liv efter döden: Det tror jag man måste göra, annars blir det så tråkigt att leva.
Vilken ögonfärg har du: Bruuun, som Edward! :D Och så har jag vampyrtänder också. För jag är cuuel.
Röker du: Nej.
Senaste låt du hörde: Antidote med Johan Palm. Hihihihih, ;*
Vad gör du på helgerna: Driver runt med Ira eller nå annat skoj.


Jag har tråkigt så jag fick göra en sån! :)

Kommentarer
Postat av: kurt mjölbagge

du har faktisk ett annat smeknamn;) pluttifnutt :D

2010-07-10 @ 12:05:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0