''Vacker svensk flicka, dricker sockerdricka'' - Turkarna loves me!

Datum: 2010-07-12 | Klockan: 19:29:02
Idag har det mest varıt stranden.
Vi gick dit direkt efter frukosten till ca fem.

Jag solade dock bara magen, sa det ser sjuukt failat ut!
Hahaha.

Pappa kollade som en tok pa VM finalen igar, och jag somnade
typ ngn gang i andra halvlek. (Som jag trodde hette andra perioden, jag ar
skadad fran allt hockey tittande..
) Men jag horde iaf att Spanien vann, och
det ar bast, for Spanien ager! :)

Nej, nu ska vi ut och visa att det ar vi som bestammer har
i turklandet! Eller ungefar ngt sant iaf.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att vara på semester.

2010-07-13 @ 18:56:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0