wow shit helvete !

Datum: 2010-07-10 | Klockan: 14:15:03





Hur såg man ut!?
Och jag fattade helt ärligt inte
varför folk klagade på mig och
kallade mig fjortis, men nu kan jag
erkänna att de är ju fan bara överdrivet!
Fjortis har jag stått för ett tag nu, men så
jävla överdrivet trodde jag inte att det var :O

Sista bilden kanske inte är jätte farlig.
Men ändå likosm. Jag tror jag döör så
pinsamt att jag gick så på stan och allt!! :O

Fast sen finns det ju vissa som fortfarande är i det
stadiet och tror att det är skit coolt. Och säger att
de är borta från de och allt. Men de tror vi inte riktigt på.

För hur coolt är det egentligen att springa runt med
20 lager brunkräm och puder, så tjocka ögonfransar att
man knappt kan blinka och dubbelt så mycket ögonskugga
tsms med två flaskor hårspray och beiga (eller möjligtvis
rosa) läppar? 8) Och snoddar på benen upp till knäna!
Fan man fick ju blodstopp i benen och frös alltid om fötterna.

Jag tyckte själv att jag var hur cool som hellst
och att de som klagade bara var avundsjuka för att jag va
så fin och inte dom.. Men nu har jag nog insett att det var nog inte
riktigt så va..? xd Och bytte ut ä till e och tvärtom, och i till j
och sånt där skit.

Nej usch, tur att jag är fri från det där.
Iallafall är jag ju inte lika mke fjortis som jag var förut.
Om jag är det överhuvetaget menar jag.. :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0