Eclipse imorn med Rasmuus! :D

Datum: 2010-06-30 | Klockan: 10:49:55
Hihi, och idag ska jag vara med älskling för han
kom hem igår! :D De gillas! :D

Btw, det fanns EN dator på hotellet så den va upptagen
för det mesta så jag sket i att blogga. (a)

I måndags va jag först hemma och sov
för natten till måndagen spenderades på sjukhuset
med mamma, Anders och lillasyster för
det va nå med Livia. Vi var där 22.30 - 07.00,
rekmonederas inte! :) Senare på kvällen vid fem
(när jag hade sovit till två eller nå) drog jag till ekudden
och var med Jesper, Nemo, Janina och Ellen.
Björn och Errkan kom dit också. De va lite
mindre mysigt för Björn puttade i mig.. xd Jag hade
ett vitt linne på mig.. Inte nice! :O

Och efter det drog jag, Janina och Ellen och åt pizza
sen kom mamma och hämta mig vid nio, för jag hade tänkt att
åka till skillinge där Björn, Errkan och några fler var, men
sen verkade det roligare att va med IIIIRRAAAAA.:D

Så jag smsade henne och frågade o så blev de så! :)
Vi va ute och cyklade till tolv, försökte hitta till Rasmus,
och störde alla i Ekholmby, eller va de hette.. xd
Sen sov jag där så det blev att vi kollade på teve till två,
sen gick vi upp och skulle lägga oss, men vi va inte trötta
så vi sate oss vid datorn och jag blev bombad av sms från
en sur Björn och Errkan. Sen ringde dom och hetsa för jag
inte svarade. Men mobilen låg på laddning. Likosm chilla.

Vi somnade runt halv fem och vaknade vid.. halvtolv? :p
Åt frukost och fixade oss, sen va vi ute till fem och cyklade
runt och åt gass och sånt som man gör på sommaren.

Vid fem drog jag och städade Eivors lägenhet blev klara vid kvart
över nio. Mamma och Morfar hjälpte till så de va nice. :)

Nu ska jag.. Göra nå annat, fixa mig eller nå trevligt.


Btw, IIIRRRAAAA! Jag blöder fortfarande på fingret! :O

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0