Godmorgon! :)

Datum: 2010-06-05 | Klockan: 08:28:06

HAHAHAHA!
Min hund mådde illa eller nå och började försöka spy, men innan
så sprang han till mattan, och pappa blev lite sur så han gick därifrån-
till en annan matta! Han är ju inte dum iaf, ;d det märks ju att han är min hund.
Gud, han e så smart min lilla bebis! :D Puss på han ;*

Aja, nu ska jag fixa frukost, KLOCKAN ÄR INTE ENS HALV NIO!?
vad håller jag på med..? :( Jag börjar bli skadad hemifrån, så jag
vaknar tidigt överallt nu. Skit också.. :o De kommer hinna ändras,
hoppas jag..? :(

Jag va i skolan i tio 10 minuter igår också, och så träffade jag Britt
så jag vet nu att jag kommer få VG i betyg i spanska, och så blir det VG
i hemkunskap, även fast jag bråkade med Helene och hon hotade
med att ja inte skulle få några betyg.. :D Kärringjävel! Får
men ens hota med sånt till en unge som satsar allt på att bli
kock!? :O Hm, men hon är ju som hon är - helt störd i huvet! :)

Nej, nu måste jag hjälpa pappa med frukosten.
Puss hej ;*


Kommentarer
Postat av: tina tran

Har fått ditt mejl och har mejlat tillbaka :) Säger detta här för att ibland hamnar mina mejl i folks skräppost..



Mvh

Tina Tran

2010-06-05 @ 21:59:53
URL: http://tinatran.blogg.se/bloppis

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0