Gotland suger, gör mig rik?

Datum: 2010-06-22 | Klockan: 16:24:52
Det blev ingen bakning. Fan, de funka ju inte som jag ville!
Helt fucking värdelöst!

Och jag är deprimerad! Sjukt deprimerad för att filmen sög igår
och jag saknar Johannes! Varför gör världen såhär mot mig!?
Jag vill ha masa mega mycket pengar så jag kan ta mitt privatjet
och hälsa på honom varje dag. Eller så skulle jag kunna
köpa Gotland och spränga det när inte han är där! (6)

Nu ska jag gå och fråga pappa om jag kan låna lite pengar.. (a)
Moahahahahaha!!! (de skulle föreställa sånt där elakt läskigt skratt
som bara finns på konstiga filmer och det blixtrar i bakrunden! :D)


Bjuder på en gammal bild från förra sommaren också!
Gu' va tuff jag är idag!  ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0