hihi, jag suger, men de är lugnt :D

Datum: 2010-06-20 | Klockan: 15:57:27
Haha. Okej, min uppdatering är SÄÄÄÄÄÄMST! :O
Men de gör inget, jag är inte Kissie (än iaf..;) ) så ja dör inte.
Hahaha. Skämt åsido, någon kissie vill ja inte bli.
Visst, hon verkar mysig o jätte rolig. Men netack, vill inte
bli känd för jag lägger upp mitt liv på internet för runt 150 000
små fjortis tjejer. 

I alla fall. Jag loggade in här bara för att jag ska lägga
upp lite bilder som jag inte har kunnat
förut för min dator och mobil har varit osams. :)
Jag kommer skriva små rubriker över och förklarande text under
så att man fattar vad de är för något. Iallafall mer än om jag inte
skulle skriva nå..

Klassens dag


Vi körde 'strippfrisbee'. Jag förlorade ganska hårt! Och ist för att ta av mig
bh och linne fick jag dra ner banden. Vilken omtänksam klass jag har va..? ;)


Min klädhög som tillslut innehöll: två tjocktröjor, (min och Simons som jag lånade)
erics jacka, rasmus skor (som jag lånade för han snodde mina fjollskor),
strumpor, en toffs och mina tajts :)


Rasmus va inte heller så duktig.. :D


''Hjälpare'' på lärarmiddagen för niorna


Så fin kan man vara.. ;)


OLLE!! Haha,  han och Rasmus va här innan vi
skulle dit och så fixade vi oss här och så. :)


Rasmus som ser väldigt misstänksam ut, och Olle..
pekar på mig! :O HAHAHA, hm undra varför?


Pluttifnutten Rasmus Olsson strippar eller nå.. :)


Rasmus, Rasms, Rasmus, de är bara Rasmus min
blogg handlar om känns det som! :O


Jesper med fina ögon, som jag dansade med! :D
Hihi, alla hade skit fina kläder på sig också.


Se så fin Elin va (hon i vita klänningen)! :D
Aaw, ja blir så avundsjuk.. :(

SKOLAVSLUTNINGSBILDER KOMMER I VECKAN NÄR JAG ÄR HOS PAPPA

En kväll med Rasmus och Simon


Rasmus igen!  Någon förvånad? :D


En halvblond Simon :)


Rasmus blir attackerad av sin lillebror. Som typ 2
sekunder slängde Rasmus i vattnet så Rasmus fick byta om till..


..Sin pappas tröja, ett par förkorta mjukisar, (keps har han halltid)
och mina skor, som den lilla fjollan äääälskar! ;)


Och nu har jag räknat igenom lite fort och insett att det är 7 bilder på Rasmus av
14. Och hans namn har jag skrivit 14 gånger om man räknar med där _↑ . hihi,
uups. :D Rasmus (15) jag vet att du älskar mig! :D

Kommentarer
Postat av: rasmus

jag vet att det är du som älskar mig! 7 bilder på tuffa mig xD

2010-06-20 @ 21:22:31
Postat av: mimmi

Sv: Klart ja gör ;)

2010-06-21 @ 17:44:05
URL: http://mimmigrave.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0