HonSomAlltidSkrattar - wow, gammalblogg@hej

Datum: 2010-06-20 | Klockan: 15:59:29
Jag sitter hos en Ira och hon ligger i sängen, väntar förmodligen på mig.. ;)
Skämt åsido. Hon ligger i båten, inte sängen.. ;)
Jag läste på min förra blogg och hittade något inlägg om hur mycket jag
saknade MIN pappa. Och hur mycket jag ville ha tillbaks honom och, om man läser mellan raderna,
så ser man att jag vill att han ska se mig också. :) Iallafall, kollade efter för att se om han hade kommenterat,
vilket han hade och jag tyckte de va lite så där gulligt av honom.
Pappa sa:
Mycket bra skrivet, och det är i stort sett bara sanning i det hela.MEN... (det finns alltid ett men i svenskan), som du mycket väl vet så finns det mer bakom allt det där.
Jag har aldrig, och kommer aldrig, att förneka att jag älskar dig...Det vet du!!!
Jag är nog ett stort steg på väg tillbaka tänk efter lite så förstår du, MEN.. du måste nog bjuda till lite själv också gumman.
Jag älskar dig och det är "vi" i alla väder utan tvekan. Pappa


Jag tror nog jag blev lite glad när jag läste det. Och så måste jag tillägga att det har blivit mycket bättre nu.
Och jag och hans sambo, Kicki kommer mycket bättre överens och jag har sakta men säkert börjat förstå att det kanske inte tjänade någonting till att vara sur på henne. Förutom att jag flyttade hit och träffade världens bästa Ira! Och andra mysiga ppl.. ;)

(Skrev det förra helgen hos Ira men orkade inte lägga upp det då. :p)

Kommentarer
Postat av: ira :D

HAHAHHAHA SHIT jag trodde du hade brutit dig in genom fönstret och använt min daotr när jag sov! xddd

2010-06-21 @ 13:07:40
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0